13 תשובות
כן הוא כן וגם האינסטגרם
לא יודע אם זה גזעני אבל זה האלגוריתם שלהם הם לא שולטים בזה
לא רק את, זה באמת מה שקורה.
כן
טיקטוק בכללי זה אפליקציה פשוט מגעילה.
ברור שיש שם גם דברים נחמדים והכול אבל יש שם גם תוכן פשוט מזעזע ולא רק כלפי יהודים.
טיקטוק זה סרטן נקודה
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן אי אנחנו לא יכולים להראות מה שקורה באמת בארץ
זה לא מגיע כי הרוב נחסם
גם באינסטגרם זה ככה
כן אבל אני מסכימה לך למרות שאתה מפספס אנשים מדהימים אי שם
כן למלא ישראלים חסמו סרטונים וסרטונים אלימים של פלסטינים זה בסדר להשאיר
אנונימית