התחברות הרשמה

הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה בשמונה בבוקר והוא עדיין שורד?

15 בינואר 2023, 21:46
מיםאסלה    
תשובה אחת
אני לא חושבת
א
אנונומית 1312
באותו הנושא:
הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה והוא שרד?
פעם נפל לכם הטלפון לאסלה?
הטלפון שלי נפל לאסלה!!
מה תעשו אם הטלפון שלכם יפול לתוך האסלה בזמן שאתם בשירותים ?
הגיוני שנפל לי הטלפון מקומה שנייה והוא אפילו לא נשבר?
הצילוו הטלפון שלי נפל לאסלה
דחוף.! נפל לי הטלפון לתוך האסלה! (ויש ביפנוכו קטנים וגדולים;-;)
הטלפון נפל לאסלה, תחליפים לאורז?
נפל לי הטלפון לאסלה דחוף!!!!!
נפל לי הטלפון לאסלה
דחוףף נפל לי הטלפון לאסלה