התחברות הרשמה

הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה והוא שרד?

זה כבר מ8 בבוקר קרה ומיד הוצאתי אותו וייבשתי והוא עובד כאילו כלום
15 בינואר 2023, 14:42
אסלה    
5 תשובות
יאסס
ש
שעועית ירוקה
כן זה הגיוני
ה
החיים ענבים.
אתה מזליסט
C
Cigarettes
איזה טלפון???? שאני אדע גם לקנות כזה
א
אלי1111112
כן
T
Terrordrome
באותו הנושא:
הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה בשמונה בבוקר והוא עדיין שורד?
פעם נפל לכם הטלפון לאסלה?
הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה בשמונה בבוקר והוא עדיין שורד?
מה תעשו אם הטלפון שלכם יפול לתוך האסלה בזמן שאתם בשירותים ?
הגיוני שנפל לי הטלפון מקומה שנייה והוא אפילו לא נשבר?
הצילוו הטלפון שלי נפל לאסלה
דחוף.! נפל לי הטלפון לתוך האסלה! (ויש ביפנוכו קטנים וגדולים;-;)
הטלפון נפל לאסלה, תחליפים לאורז?
נפל לי הטלפון לאסלה דחוף!!!!!
נפל לי הטלפון לאסלה
דחוףף נפל לי הטלפון לאסלה