8 תשובות
כן הגיוני
כן
לדעתי כן
שואל השאלה:
ואם הוא נושם אבל ללא דופק
ואם הוא נושם אבל ללא דופק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הבנתי ממתנדבי מד"א שבהחייאה זה אפשרי שיחזור לנשום אבל בלי שיהיה לו דופק.
אבל הבנתי ממתנדבי מד"א שבהחייאה זה אפשרי שיחזור לנשום אבל בלי שיהיה לו דופק.
אנונימית
שואל השאלה:
ואם לא חזר הדופק קובעים מוות?
ואם לא חזר הדופק קובעים מוות?
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה לכולם
הבנתי, תודה רבה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: