6 תשובות
היית צריכה היא הפסיכולוגית שלך. תחכי לפגישה פשוט
לא הכל בסדר פשוט בפגישה כנראה יותר קל מאשר בטלפון
היא פשוט לא רוצה לתת טיפול בחינם דרך בווטסאפ
גם לי אמרו ככה
כנראה שיש לה שעה מוקצבת עבורך כי יש עוד אנשים שצריכים אותה
ולא נראלי שעברת את הגבול כי בסופו של דבר זה התפקיד שלה
לשמוע אותך ולייעץ לך
כנראה שיש לה שעה מוקצבת עבורך כי יש עוד אנשים שצריכים אותה
ולא נראלי שעברת את הגבול כי בסופו של דבר זה התפקיד שלה
לשמוע אותך ולייעץ לך
הכל בסדר
אולי זה נושא מסובך והיא מעדיפה לדבר איתך פנים מול פנים
זה ממש בסדר אני מבינה אותךך
אולי זה נושא מסובך והיא מעדיפה לדבר איתך פנים מול פנים
זה ממש בסדר אני מבינה אותךך
הכל בסדר, כנראה שזה נושא שהיא רוצה לעבור עליו בהרחבה פנים אל פנים ולא בהתכתבות (כי בהתכתבות הרבה דברים יכולים להתפספס)
באותו הנושא: