6 תשובות
כן זה בסדר
את צריכה להפסיק, זה אומנם העבודה שלה אבל יש לה עוד מטופלים את לא היחידה ולהעמיס עליה עוד מעבר למה שהיא כבר עושה זה מוגזם.
אם היא נותנת לך את האופציה אז אין בזה שום בעיה.
אין סיבה שהיא תכעס, אבל אם היא תרגיש שזה עובר את גבול הטעם הטוב היא תדבר איתך בעדינות על הנושא.
חשוב מאוד שתביני שגם אם היא לא מגיבה ישר על מה שאת שולחת לה, זה בגלל שגם היא בן אדם ויש לה גם תעסוקה משלה וזה לגמרי בסדר שהיא לא זמינה כל הזמן.
ברור
תדברי איתה על מה שאת מרגישה. זה חשוב מאוד. ככלל, אם שאלת ופסיכולוג אומר לך שזה בסדר, אז זה בסדר מבחינתו. הם לעולם לא יאמרו לך סתם ויחשבו אחרת.
אנונימי
בעיני, פשוט לשאול אותה