13 תשובות
לא אתם במקום שונה בחיים
לא.
איפה הוא בחיים ואיפה את כפרה?
או שאת לא עשית צבא ובדיוק סיימת אוניברסיטה וגם הוא אז בסדר.
איפה הוא בחיים ואיפה את כפרה?
או שאת לא עשית צבא ובדיוק סיימת אוניברסיטה וגם הוא אז בסדר.
כן
לא חושבת יש יותר מדיי בעיה עם זה
שואל השאלה:
כן חשבתי על זה ואם האופי שלו טוב?
כן חשבתי על זה ואם האופי שלו טוב?
אין קשר לאופי.
אבל זה חמש שנים בגיל 20+ זה לא שהיא בת 13 והוא 18
בעיניי לא בעייתי
לדעתי אין שום בעיה אם שניכם מרגישים שזה נכון ובסדר
5 שנים זה לא הבדל כזה נורא
וגם כי את תיהיי בת 20 אז בסדר אבל אם היית בת 15 יוצאת עם מישהו בן 20 פה זה כן בעיה
אז אם את מרגישה מוכנה והוא מוכן אז לכי על זה
5 שנים זה לא הבדל כזה נורא
וגם כי את תיהיי בת 20 אז בסדר אבל אם היית בת 15 יוצאת עם מישהו בן 20 פה זה כן בעיה
אז אם את מרגישה מוכנה והוא מוכן אז לכי על זה
אנונימי
הכוונה לא פערים מנטליים וגם זה.
אלא מקום שונה. היא צריכה ללמוד באוניברסיטה והוא עובד כבר וזה לא הולך להשתנות בקרוב. יהיה להם קשה למצוא זמן להיות ביחד וכו'.
הכוונה לא פערים מנטליים וגם זה.
אלא מקום שונה. היא צריכה ללמוד באוניברסיטה והוא עובד כבר וזה לא הולך להשתנות בקרוב. יהיה להם קשה למצוא זמן להיות ביחד וכו'.
שואל השאלה:
אני בצבא והוא בעבודה
אני לא יודעת אם זה מתאים לי פשוט
למרות שהוא כזה חמוד ואני רוצה להכיר אותו מה הייתם עושים במקומי?
אני בצבא והוא בעבודה
אני לא יודעת אם זה מתאים לי פשוט
למרות שהוא כזה חמוד ואני רוצה להכיר אותו מה הייתם עושים במקומי?
לא נכנס לזה, את עוד בצבא? אז בכלל לא.
שואל השאלה:
כן עושה יומיות
טוב נראה כבר
תודה על העזרה
כן עושה יומיות
טוב נראה כבר
תודה על העזרה
באותו הנושא: