6 תשובות
כן
כן
אנונימית
כן זה סבבה לגמרי אבל אם זה היה למשל 14 ו17 אז לא מתאים לדעתי
כן, צד אחד חייב להיות בוגר יותר ועדיף שיגיע מהגבר אני יוצאת עם מישהו בן 21 ואני 18 בדיוק כמוך 3 שנים של הפרש הכל בסדר❤
אמ וואלה אני לא הייתי יוצאת עם מישהו בן 22 שאני בת 19 אבל בחירה שלך
זה תלוי
לדעתי ברגע שהקטן יותר כבר 18+ זה סבבה, כי הם בערך באותו אזור בחיים
לדעתי ברגע שהקטן יותר כבר 18+ זה סבבה, כי הם בערך באותו אזור בחיים
באותו הנושא: