6 תשובות
אני בספק אם את אתיופית והם ממש אחלה, סטייל שונה מהנוף הישראלי. לא התחברת אל תראי, כזה פשוט.
אנונימית
שואל השאלה:
הם מאוד גרועים וסתם יש אתיופים ששומעים אותם כי הם שרים על העדה עובדה שנצ'ים פחות שומעים אותם ואפילו לא מתחברים למוזיקה הזו
אנונימית
הגזמת אחותי
הם לא גרועים, אני גם לא עפה על הסגנון הזה אבל הם כישרוניים
בגדול לכל אחד יש סגנון מוזיקה אחר, אז תכלס אפשרי שלא תאהבי אותם
שואל השאלה:
טוב לפחות תגידו תודה שאני עושה להם פרסום כאן בסטיפס כי לצערם הם לא כאלה מפורסמים אז יצא להם בטוב הפרסום
אנונימית
כן רק את,
בתכלס הם התחילו את כל התרבות של מוזיקה שמופנה רק לאתיופים
אנונימית