10 תשובות
תפתחי אחת
מאמינים בך
וואי כע
האמת שאף פעם לא חשבתי על זה, אבל עכשיו כשהעלית את הנושא אז כן, זה די נכון. היו להקות אבל יותר בעבר, היום כבר בקושי יש. וגם אם יש - יש להן הרבה פחות חשיפה לעומת זמרים.
מסכימה למה אין פה להקת בנים פופ כזאת כמו וואן דיירקשן
יאללה זמן ללהקה חדשה וצעירה בארץ
מה פתאום

-היהודים
-מוניקה סקס
-מרסדס בנד
-כל החתיכים אצלי
-useless id
-שייגעצ
-תיסלם
-איפה הילד
הג'ירפות
-הבילויים
-המכשפות
-מופע הארנבות של ד"ר קספר
-אלישע בנאי ו40 השודדים
-ג'יין בורדו

אבל את בהחלט מוזמנת לעשות אחת חדשה :)
כן נכון
תאמיני לי שלא
ג'ירפות
מרסדס בנד
מוניקה סקס
שייגעצ
הבילויים
ויתרתי
החברים של נטאשה
הדג נחש
הדורבנים
כוורת
איפה הילד
שממל
טונה מן ג'ונס
משינה
אינפקציה
סינרגיה
שאזאמאט
בוא לבר
כנסיית השכל
זקני צפת

ויש עוד מלאא