17 תשובות
למה לכתוב סיפור פמיניסטי בכללי?
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה נושא חשוב לא?
אנונימית
זה מבאס אותי, אני בכנות לא הייתי רוצה לקרןא סיפור על עוד בת שמצילים אותה או משהו סגנון
לדעתי העולם כבר מספיק פמיניסטי, אבל אם זה מה שאת רוצה אז בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אין הרבה גיוון כאילו לא הכנסתי דמויות של אנשים עם נכות או מוגבלות או אנשים עיוורים או חירשים
אבל אף אחד לא אמור להציל אותה :
אנונימית
אז מה זה אומר שהוא לא פמינסטי
שואל השאלה:
שכאילו אין שם דגש על זה שהיא מצילה מישהו או מישהו מציל אותה או שהיא הכי חזקה או משהו כזה
אנונימית
אין חוקים בכתיבת ספרים וסיפורים
תתפרעי
ולא,לא חייב שיהיה שם אישה שמנצחת וגבר שדביל
לא חושבת שפמינזם מתבטא בנשים חזקות יותר מגברים .-.
שואל השאלה:
אז איך זה מתבטא?
אנונימית
לא ממש לא, זה סבבה הוא לא חייב לגעת בנושא הזה, או בכלל בכל נושא
לא חייב שכל דמות שנייה תיהיה עיוורת ולהטב"ית, אל תדתדרי לwoke לא חייב להיות כאלו יפי נפש ושוב לחזור על אותם נוסחאות זה הסיפור שלך
שואל השאלה:
אני שונאת woke
אנונימית
שואל השאלה:
גם נראה לי אני אוותר על משהו שכתבתי למרות שמה זה ניהנתי לכתוב את זה
אני אמצא דרך אחרת להתעלל בדמויות
.
אנונימית
אז סבבה לגמרי.
את לא צריכה שזה יעמוד ב"סטנדרטים" של היום, שזה יהיה מספיק מכיל, מספיק מלמד, מספיק פמיניסטי אנטי גזענות וכו וכו וכו, אלה דברים חשובים מאד אבל זה הסיפור שלך וזה לא התפקיד שלך לחנך את כולם.
שואל השאלה:
בטח אני מבדילה
לגמרי בלי מוסר השכל
אנונימית
תכתבי מה שאת רוצה!! תכתבי כאילו אף אחד לא קורא, זה שלך! כל דבר קיים, גם דברים מחפיצים ושוביניזם וגזענות וכדומה, הם חלק מהחיים, זה לא אומר שזה טוב אבל הם חלק ואם את רוצה לכתוב על זה או סתם סיפור בלי מוסר השכל אז תעשי את זה, פשוט תדעי להבדיל בין הסיפורים למציאות, זה הכל.