5 תשובות
הגיוני
קחי אדוויל
שתי הרבה זמן
ותני לזה זמן
לא ממש
תישני הרבה תאכלי טוב ותשתי הרבה מים ותקבעי תור לרופא ותעשי בדיקת קורונה
לא ממש, אם עוד שבוע זה עדיין לא עובר אני ממליצה לעשות בדיקת דם.
בנתיים תשתי מספיק מים, קחי כדור ולישון טוב
לא ממש, את שותה מספיק?
נורמלי?
לא.

הגיוני?
כן.

מה לעשות?
למצוא את מקור הבעיה. אולי מדובר בחוסר שעות שינה, לחץ אינטנסיבי, שפעת או קורונה, משהו אחר. בפן הפרקטי תיקחי כדור משכך כאבים, תשתי הרבה מים (וגם תה) ותשמרי על מנוחה, אך כאמור יותר חשוב להבין מהו מקור כאב הראש.

עוד משהו יש לך להגיד, במבה?
לא.
תרגישי טוב :)