5 תשובות
אז למה את לא בטוחה
אין כזה דבר מרגישה טוב מספיק
אם את לא מרגישה טוב תישארי בבית אל תקשי על עצמך
אם את לא מרגישה טוב תישארי בבית אל תקשי על עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני לא אבל תודה בכל זאתת
^ אני לא אבל תודה בכל זאתת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני יכולה להיות חולה בלי חום
אין לי חום
אבל אני יכולה להיות חולה בלי חום
אין לי חום
אנונימית
תבדקי עם מד חום
באותו הנושא: