6 תשובות
חושבים על המצב של הבן אדם השני
מבינה אותך גם אני כזאת פשוט עדיף לחשוב על דברים עצובים ואז את לא צוחקת
קורה לי תמיד פשוט אני מסתכלת מסביב ורואה שאף אחד אחר לא צוחק ואז זה כבר לא מצחיק אותי
תחשבי שאת הבן אדם הזה
פשוט להבין שאת כבר לא ילדה בת 3 שצוחקת מכל דבר
וואי כל התשובות פה מפגרות רצח.. מה זה "לחשוב על הצד השני"? זה לא עובד ככה
באותו הנושא: