5 תשובות
את לא צריכה לשלוט על זה ואין בזה שום בעיה ככה את מתמודדת עם מצבים כאלה כנראה. גם אני ככה
זו תגובה נפוצה למצבי לחץ...
אם זה קיצוני ובלתי נשלט אז אולי פסיכולוג כי זו תגובה רגשית פסיכולוגית.
אבל את יכולה לנסות לחשוב על דברים קודרים יותר, להסיח את דעתך, להחזיק את זה...
אם זה קיצוני ובלתי נשלט אז אולי פסיכולוג כי זו תגובה רגשית פסיכולוגית.
אבל את יכולה לנסות לחשוב על דברים קודרים יותר, להסיח את דעתך, להחזיק את זה...
תחשבי על משהו ממש עצוב. כמו שואה או משהו עצוב. זה עוזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^לא לא,זה הגיע למצב גרוע ממש אני אפילו מתביישת לספר!
^^^^לא לא,זה הגיע למצב גרוע ממש אני אפילו מתביישת לספר!
אנונימית
גם אני כזאת , אני מנסה לחשוב על דברים עצובים או שאני פשוט מנסה לסגור את הפה ממש חזק חחח
אנונימית
באותו הנושא: