10 תשובות
כן
כמובן
שואל השאלה:
כמו מה?
כמו מה?
אנונימי
כן, שאנשים שופטים אותך לפי המראה ולא האופי שלך
אולי שרואים אצלך רק את היופי ולא אופי
כן ערבים ברחוב שבונים בתים זה החסרון הכי גדול בבית ספר פחות
וכן יש שפיטות במיוחד במחזור
גם חושבים שאת רק פנים יפות לא חכמה לא כלום כי היופי מטשטש כאילו יש לי את הכל אז אני לא צריכה גם שיחשבו שאני חכמה
וכן יש שפיטות במיוחד במחזור
גם חושבים שאת רק פנים יפות לא חכמה לא כלום כי היופי מטשטש כאילו יש לי את הכל אז אני לא צריכה גם שיחשבו שאני חכמה
מעט מאוד.
כן,לפעמים אובר תשומת לב שזה כבר מתחיל להיות מציק,ואת לא יכולה לדעת אם באמת אוהבים אותך ורוצים אותך בגלל מי שאת או רק בגלל המראה החיצוני שלך. בכל דבר יש חסרונות ויתרונות
ממש לא
באותו הנושא: