10 תשובות
כן
שואל השאלה:
כמו מה?
אנונימי
כן, שאנשים שופטים אותך לפי המראה ולא האופי שלך
אולי שרואים אצלך רק את היופי ולא אופי
_0_
כן ערבים ברחוב שבונים בתים זה החסרון הכי גדול בבית ספר פחות
וכן יש שפיטות במיוחד במחזור
גם חושבים שאת רק פנים יפות לא חכמה לא כלום כי היופי מטשטש כאילו יש לי את הכל אז אני לא צריכה גם שיחשבו שאני חכמה
מעט מאוד.
כן,לפעמים אובר תשומת לב שזה כבר מתחיל להיות מציק,ואת לא יכולה לדעת אם באמת אוהבים אותך ורוצים אותך בגלל מי שאת או רק בגלל המראה החיצוני שלך. בכל דבר יש חסרונות ויתרונות