3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו אבא שלי עובד בבית חולים ורואים שם שרפואה זה מקצוע של גברים אז למה יש יותר מעריות ממערים?
כאילו אבא שלי עובד בבית חולים ורואים שם שרפואה זה מקצוע של גברים אז למה יש יותר מעריות ממערים?
אנונימי
כי זה המקסימום ברפואה שבנו מגיעות אז כולם שם
סתם סתם
כי משעמם להם ולבנין לא הם יוצאים נהנים כדורגל
בנו לא כל כך הם מחפשות מה לעשות
סתם סתם
כי משעמם להם ולבנין לא הם יוצאים נהנים כדורגל
בנו לא כל כך הם מחפשות מה לעשות
גם אצלינו הרוב בנות
באותו הנושא: