7 תשובות
כן חובה :(
ט ולא אבל אני כן כי אם לא אני יורד כיתה
אנונימי
כן ואני סיימתי ז אבל אני לא באמת הולכת לעשות כי הבית ספר החרא הזה לא יכול להביא לי את העבודה מודפסת שיהיה לי נוח הם שולחים את זה למייל ואני צריכה להדפיס
חיים בסרט שאני אלך לחפש תעבורה החרא שלהם במייל
חיים בסרט שאני אלך לחפש תעבורה החרא שלהם במייל
י וכן אבל אני קיבלתי פטור בגלל שהציונים שלי 100
חס וחלילה לא
אצלי זה חובה רק לחלק מהילדים
באותו הנושא: