8 תשובות
לדעתי צבא
שום דבר מהם.
אבל אם חייב לבחור ברור ששירות לאומי.
שואל השאלה:
^ למה שום דבר? לא חשוב לך לתרום?
אנונימי
ממש לא.
תעשה מה שטוב בחיים שלך לא למדינה.
שואל השאלה:
זה לא למדינה, זה לאנשים מסוימים במדינה שזקוקים לעזרה
אנונימי
שואל השאלה:
כשאתה תורם אתה לא תורם לממשלה או לרשות כל שהיא, אתה תורם לחברה
אנונימי
להתנדב
הייתי באותה דילמה ובסוף עשיתי שנתיים שירות לאומי, היה לי משמעותי וטוב