8 תשובות
לדעתי צבא
שום דבר מהם.
אבל אם חייב לבחור ברור ששירות לאומי.
אבל אם חייב לבחור ברור ששירות לאומי.
שואל השאלה:
^ למה שום דבר? לא חשוב לך לתרום?
^ למה שום דבר? לא חשוב לך לתרום?
אנונימי
ממש לא.
תעשה מה שטוב בחיים שלך לא למדינה.
תעשה מה שטוב בחיים שלך לא למדינה.
שואל השאלה:
זה לא למדינה, זה לאנשים מסוימים במדינה שזקוקים לעזרה
זה לא למדינה, זה לאנשים מסוימים במדינה שזקוקים לעזרה
אנונימי
שואל השאלה:
כשאתה תורם אתה לא תורם לממשלה או לרשות כל שהיא, אתה תורם לחברה
כשאתה תורם אתה לא תורם לממשלה או לרשות כל שהיא, אתה תורם לחברה
אנונימי
להתנדב
הייתי באותה דילמה ובסוף עשיתי שנתיים שירות לאומי, היה לי משמעותי וטוב
באותו הנושא: