7 תשובות
שירות לאומי
צבא זאת מסגרת שעדיף להימנע ממנה אם אפשר לדעתי
צבא זאת מסגרת שעדיף להימנע ממנה אם אפשר לדעתי
אתה מחפש משהו כמו עבודה באמת או לתת מעצמך את כל כולך?
שירות לאומי. הצבא זה בזבוז של 3 שנים. לא,מעריכים את החיילים בכלל ועדיף לעשות שנה אחת של תרומה וללכת ללמוד מוקדם או לעשות כסף
שואל השאלה:
^^ רוצה לתרום כמה שאפשר
בגלל זה אני קצת מעדיף שירות לאומי
^^ רוצה לתרום כמה שאפשר
בגלל זה אני קצת מעדיף שירות לאומי
אנונימי
אתה תתרום ותתן מעצמך כך או כך השאלה מה השיקולים שלך?
שואל השאלה:
^ איפה עושים דברים יותר משמעותיים, איפה פחות מדכא, איפה מעניין יותר
^ איפה עושים דברים יותר משמעותיים, איפה פחות מדכא, איפה מעניין יותר
אנונימי
שירות לאומי. הייתי במצבך אח.
בחרתי בלאומי
בחרתי בלאומי
באותו הנושא: