7 תשובות
שירות לאומי
צבא זאת מסגרת שעדיף להימנע ממנה אם אפשר לדעתי
אתה מחפש משהו כמו עבודה באמת או לתת מעצמך את כל כולך?
שירות לאומי. הצבא זה בזבוז של 3 שנים. לא,מעריכים את החיילים בכלל ועדיף לעשות שנה אחת של תרומה וללכת ללמוד מוקדם או לעשות כסף
שואל השאלה:
^^ רוצה לתרום כמה שאפשר
בגלל זה אני קצת מעדיף שירות לאומי
אנונימי
אתה תתרום ותתן מעצמך כך או כך השאלה מה השיקולים שלך?
שואל השאלה:
^ איפה עושים דברים יותר משמעותיים, איפה פחות מדכא, איפה מעניין יותר
אנונימי
שירות לאומי. הייתי במצבך אח.
בחרתי בלאומי