5 תשובות
מ ז ע ז ע
מה יש לחשוב רזון נחשב דבר יפה כמובן לא להגזים ולהיות אנורקס אלא רזה בצורה בריאה מי שמסוגל ורוצה להקריב מעצמו בשביל להראות טוב שילך על זה מי שלא שיהיה שמח בגוף שלו
מזעזע אבל העולם שלנו משתנה בקטע הזה והיום יש הרבה יותר מודעות ועכשיו האידיאל הוא יותר גוף בריא מאשר רזה
תשמעו
אני בטוחה שמי שהגיב פה חלק לא חוויתם את זה מקרוב
אז אידיאל הרזון זו בעצם שרשרת
אחת רזה מדי ומישהי מסתכלת וגם היא
שזה מתוכנן זה מזעזע
אבל כיום אידיאל היופי שונה
ויש כל כך הרבה סוגים והכל באמת יפה
אני בטוחה שמי שהגיב פה חלק לא חוויתם את זה מקרוב
אז אידיאל הרזון זו בעצם שרשרת
אחת רזה מדי ומישהי מסתכלת וגם היא
שזה מתוכנן זה מזעזע
אבל כיום אידיאל היופי שונה
ויש כל כך הרבה סוגים והכל באמת יפה
אנונימית
אידיאל היופי מחריד
יש אפילו בנות שהן רזות רוצות להרזות בגלל אידיאל היופי, מלא אנשים חושבים כמה שאת יותר רזה ככה את יותר יפה וזה מזעזע ואני כל כך מקווה שאנשים יקבלו שכל
יש אפילו בנות שהן רזות רוצות להרזות בגלל אידיאל היופי, מלא אנשים חושבים כמה שאת יותר רזה ככה את יותר יפה וזה מזעזע ואני כל כך מקווה שאנשים יקבלו שכל
באותו הנושא: