6 תשובות
בחור-180 בחורה-160
בחור - 50-300
בחורה - 50-300
תעזבו את הגובה אנשים. זאת לא בחירה של אף אחד, אז די לתת לזה כזאת חשיבות
בחורה - 50-300
תעזבו את הגובה אנשים. זאת לא בחירה של אף אחד, אז די לתת לזה כזאת חשיבות
אנונימית
^אני: 99 ס"מ
:'((((
:'((((
אנונימי
אני בת 14 173
אנונימי, צודק תיקנתי
אנונימית
בחורה-1.60-1.50
גבר-1.70
אני די חושבת שאם גבר נמוך זה יותר בולט מבחורה נמוכה כי לרוב הנמוכות שמות עקבים אבל אני גם חושבת שזה לא בחירה של אף אחד אז גם אם יש מישהו פחות מזה זה לא אומר שהוא פחות שווה, יש גם גמדים בעולם והם לא פחות שווים
גבר-1.70
אני די חושבת שאם גבר נמוך זה יותר בולט מבחורה נמוכה כי לרוב הנמוכות שמות עקבים אבל אני גם חושבת שזה לא בחירה של אף אחד אז גם אם יש מישהו פחות מזה זה לא אומר שהוא פחות שווה, יש גם גמדים בעולם והם לא פחות שווים
באותו הנושא: