7 תשובות
נשמע טעים
אנונימי
שמים לחמניה חותכים באמצע ושמים בטוסטר אחרכךך לוקחים את כל הבפנוכו הרך של האבוקדו מרסקים אותו עם מזלג טוב טוב כמו עיסה לחחח ואז שמים מעל מלח פלפל לימון ושמים על הטוסט
אני אישית שמה טחינה ביצה וסלט מעל זה טעים ברמות
שואל השאלה:
צריך להשים בטוסטר את האבוקדו או רק איחרי שהלחם מוכן?
אנונימית
שמים את האבוקדו אחריי שהלחם מוכן
שמים לחם בטוסטר
לוקחים אבוקדו ועם סכין מקלפים את הקליפה, ומוציאים את הגרעין.
מועכים עם מזלג את האבוקדו על צלחת עד שזה נהיה ממרח, מוסיפים קצת מלח ולימון.
מורחים על הטוסט.
מומלץ מאוד להוסיף עגבניות שריו או רגילות מעל וגם בזיליקום או גבינת צ'דר או חביתה או ביצים עלומות או ביצת עין
זה ממש טעים ביחד
עשית לי חשק עכשיו
קודם לשים את הלחם בנפרד בטוסטר ולמרוח את הממרח אבוקדו שהכנת רק אחרי שהטוסט מוכן