3 תשובות
הצטרפו ממש מעט ועזבו ממש מעט... אז הרוב נשאר אותו דבר
כולם התערבבו החבורות השתנו הכיתות השתנו ונוספו ילדים חדשים
עזבו הרבה, כמעט ולא הצטרפו. כן, אישית אני מחוברת עם ילדים מהשכבה מעליי כי אלו אנשים שלמדתי איתם גם ביסודי והתחברתי איתם ועם החברים שהם הכירו בחטיבה.
באותו הנושא: