17 תשובות
למה הם החביאו ?
למה שהם יחביאו? אפשר בסופר פארם לקנות
אם החביאו לך את המשקל כנראה שיש סיבה לזה. זה לטובתך אהובה❤ אני יודעת כמה זה מחרפן אבל תזכרי שכולם אוהבים אותך ורוצים שיהיה לך טוב.
וגם ככה אם תשקלי תרגישי רע, אם תעלי ואם תרדי כי אז תרצי לרדת עוד וזה אף פעם לא יהיה מספיק
שואל השאלה:
כי הם אומרים שאני לא צריכה להישקל כל יום ופעם ראו אותי נשקלת ובוכה אחר כך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא טוב לי המחשבות האלה של כמה אני שוקלת לא מפסיקות לאכול לי תראש ואני מרגישה שאני מתשגעת אני צריכה לדעת כמה אני שוקלת
אנונימית
אז יש סיבה לזה שהם החביאו אותו, זה לטובתך
תפסיקי, את יכולה לפתח מזה דברים רעים.
אם ההורים החביאו אז זה לטובתך.
אל תקני עוד אחד ותפסיקי להישקל כל יום
שואל השאלה:
כבר מאוחר מדי
זה הדבר היחיד שמחזיק אותי שפויה במהלך היום
אנונימית
כי את לא צריכה
אז לכי לפסיכולוג
שואל השאלה:
אני ניסיתי זה לא עוזר לי כל השיחות עם הפסיכולוג בזבוז זמן וכסף
אנונימית
הדבר הזה שמחזיק אותך "שפויה" יכול לגרום לך לפתח הפרעות אכילה.
בבקשה תפסיקי זה לטובתך.
אני מכירה את זה זה מחרפן. אבל עדיף לך ככה מאשר להיות אובססיבית למשקל. זה אף פעם לא נגמר טוב תאמיני לי. אם את רוצה לדבר אני כאן
שואל השאלה:
אם הם באמת היו דואגים לי הם לא היו עושים את זה עד שאני לא נשקלת אני מרגישה שקועה במחשבות מנותקת מהכל ומשותקת ליטרלי לא מסוגלת לעשות שום דבר עד שאני רואה את המספר
הם סתם הורסים לי עכשיו אני יומיים לא הייתי מסוגלת לעשות שום דבר כי הם החביאו את המשקל אז אני אקנה חדש פשוט זה לא יפתור תבעיה
ובמקום ללמוד הייתי עסוקה בזה ולא למדתי למבחן טוב תודה להפ
אנונימית
אם הם החביאו כנראה יש סיבה, יש לך הפרעות אכילה? הם מצילים אותך בכלל שהם לא נותנים לך כזה, אל תחפשי
כנראה שאת ממש תלויה בזה. אני ממליצה לך ללכת לטיפול ותוכלי להשתחרר מהאובססיה הזאת ולא לחשוב על זה כל הזמן זה לא בריא
אני ממש איתך בזה אובחנתי בהפרעות אכילה והתזונאית אמרנ להורים שלי להוציא את המשקל מהבית וזה ממש קשה לי אבל תאמיני לי שזה לטובתנו ועדיף לך בלי זה
אנונימית