11 תשובות
אל תתייחסי. אם את אוהבת את עצמך אל תשני את עצמך בשביל אחרים
המשקל שלך תקין לגמרי
תדברי איתם
אל תתיחסי את שוקלת בסדר
אם זה ממש מפריע לך תדברי איתם על זה ותבקשי שלא יעירו לך יותר
אם זה ממש מפריע לך תדברי איתם על זה ותבקשי שלא יעירו לך יותר
אל תייחסי חשיבות , המשקל שלך תקין :)
ותשוחחי איתם , תסבירי להם את מה שאת מרגישה
ותשוחחי איתם , תסבירי להם את מה שאת מרגישה
ואי איזה חבל שהם ככה תקשיבי אם את רוצה ורק מרצונך האישי! להרזות לאט ובהדרגה והכי חשוב אל תעשי ספורט אפילו רק תישני טוב ותאכלי טוב...ובהצלחה
אל תתייחסי אנחנו בדיוק אותו דבר במשקל בגיל וגם ההורים שלי מעירים לי עזבי אותם
אל תתייחסי אני מבינה אותך תמשיכי בשלך ותראי להם שלא אכפת לך שאת אוהבת את עצמך ואז באמת תנסי להתחיל לאהוב אותך ואת איך שאת נראת
אני בטוחה שאת מהממת! אם הם אומרים לך משהו כזה, אל תתייחסי. הם לא שווים את זה
גם לי פעמיים יוצא ככה פה ושם שהם זורקים משהו בלי להעליב גם חברים שלי קצת את החברים אני מעיפה אבל פשוט תדברי איתם אני בטוחה שהם יפסיקו ואל תתני לאף אחד לגרום לך לחשוב שאת לא פחות ממושלמת!!!!❤
הכל בסדר, זה משקל מעולה. אני בת 12 שוקלת 68.7, גובה 1.59,לא יודעת מה לעשות
אנונימית
באותו הנושא: