4 תשובות
זה ממש הרבה אבל לא נוראי
לא זה סבבה מותר לפעמים להתפנק
אם זה ממקום של להכניס לך מלאי לארון כי היה צריך וכי זה באמת דברים שאת רוצה והיו סבבה במחיר ודברים שאת יודעת שאת צריכה שישמשו באמת
כן זה בסדר
כי לפעמים צריך לחדש נניח

ואם זה סתם ככה בדרך כלל לעיתים קרובות את בזבזנית חחח
אנונימית
זה הרבה