24 תשובות
מבטיחה לך שחוץ ממך זה לא מעניין אף אחד
כלום. אף אחד לא מסתכל על זה.. לבריאות
כלום, זה טבעי וסבבה לגמרי הכל טוב
אף אחד לא באמת שם לב לזה, זה רק בראש שלך

בכל מקרה אם זה כלכך מפריע לך תשיגי ג'קט ממישהו בטענה שקר לך פתאום
לשים ג'קט
תקשיבי אני מבינה אותך אבל נשבעת לך שלכולם אכפת רק מאיך הם נראים ואף אחד לא שם לב לזה
לאף אחד לא באמת אכפת, ואני בטוחה שהבטן הקטנה שיצאה לא באמת משנה אותך ואת עדיין מהממת.
תאהבי את עצמך כמו שאת גם אם הבטן 3>
איך להגיד את זה בשפה הכי פשוטה?
רק את רואה את זה.
הכל טוב לאף אחד לא הכפת... אולי לך כן
זה טבעי אבל אם זה מפריע לך שימי זקט
בטן זה לא משהו שפתאום יוצא.
אנונימי
אף אחד לא אכפת ואף אחד גם לא שם לב זה נורמלי לגמרי. גם לי מתנפחת הבטן אחרי האוכל אבל זה דבר נורמלי ואנושי לגמרי. תהני ביום הולדת❤
מזל טוב מהממתת
אני בטוחה שלא משנה מה את מהממת ,זה עניין שלך עם עצמך אני מבינה את זה אבל באמת שאין לך מה להתעסק בזה אני בטוחה שזה שטויות ואת מהממתת
בגלל זה לא הולכים עם צמוד
אנונימי
את בנאדם הכול טוב את מהממת כמו שאת
אף אחד לא מסתכל על זה
אני מת חחח
אנונימי
תקווי שיהיה לך להתפנות בקרוב.
אל תדאגי אנשים הם דיי עיוורים
מי מסתכל על זה במסיבת יום הולדת אבל
להרגיע אותך, בנים חושבים שזה חמוד
את הכי שווה הכל טוב תאכלי טוב ותהני
יש לך קיבה, כולם מודעים לזה
כשאוכלים היא מתנפחת טיפונת, ככה הגוף שלך עובד
את צריכה לקבל את זה, לא להסתיר את זה
אנונימית