9 תשובות
שואל השאלה:
אני בת, ורוגע זה לחלשים^^
אני בת, ורוגע זה לחלשים^^
שואל השאלה:
אני מאוד צ'יל רוב הזמן, פשוט לפעמים צריך לשחרר את זה לול
אני מאוד צ'יל רוב הזמן, פשוט לפעמים צריך לשחרר את זה לול
שואל השאלה:
מצחיק זה שמי השני
מצחיק זה שמי השני
מסכנה אל תרביצי לה מה היא כבר עשתה
שואל השאלה:
אני מבינה שאין לך אחים?^^
אני מבינה שאין לך אחים?^^
אמאלה היא בת 4 היא לא מבינה כלום מהחיים שלה למה אפילו לחשוב על להרביץ לה
יש לי אני פשוט הכי קטנה חחח
שואל השאלה:
עד עכשיו הסתפקתי במבטים אגרסיביים אז נראה לי שהשלב הבא זה זה^
עד עכשיו הסתפקתי במבטים אגרסיביים אז נראה לי שהשלב הבא זה זה^
טפיחות קלות יספיקו
באותו הנושא: