14 תשובות
שואל השאלה:
ביום חמישי היא קרעה לי את האוזניות
ולפני חודש גם
נראה לך שאני אשתוק
אין לי מאיפה לקנות?? אני לא בגיל של לעבוד
אנונימית
אממ מה? לכו לקופ''ח
לכו לבית חולים תבדקי אם קרה לה משהו
אמאלה זה מטען עולה 20 שקל גג לכי תקני.
ולכו לבדוק את זה אולי היא שברה או שזה נקע
אז לכי לקופת חולים
שמעי אין לי מושג אין אחיות גדולות סורי^^^שואלת השאלה
למה היא עשתה לך את זה?
שואל השאלה:
נגמר לה האינטרנט והיא ביקשה ממני וקיללה אותי כאילו אני חייבת לה
וכמובן אמרתי לא בגלל מה שהיא עשתה לי
אנונימית
למה לעזאזאל אחותך שהיא בצבא קרעה לך מטען וקיללה אותך. מטען עולה איזה 20 שקל, תקני או תבקשי מההורים שלך שיקנו לך זה כולה מטען.
לגבי זה ששברת לה את היד תתקשרי לההורים והם יגידו לך מה לעשות.
אנונימי
עשית לה טובה
עכשיו היא קיבלה גימלים או לפחות פטור ממשהו
בכל מקרה לכו לרופא
לול זה הדבר הכי מצחיק שקראתי פה נראלי
למה הרבצת לה בגלל מטען???
לא נראה לי שזה הגיוני לעשות דבר כזה אבל אוקי אין לי אחיות גדולות אני לא מבינה בזה
להשתין עליה