7 תשובות
לא יודעת אם פסיכית אבל היא הגזימה בטירוף
דרמטית..
דרמטית ומגזימה בטירוף.
על מה מינוס:/
אנונימית
אני בשוק
גם לי יש מורה כזו נעלבה שלא אמרתי לה בוקר טוב
אבל לא הגזימה
שואל השאלה:
זה היה האמת מקרה בודד בכיתה אחרת. פשוט שמעתי מישהי מספרת את זה. אבל אצלנו הפוך כולם מתבכיינים עליה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה מסתורי קצת. לא חושבים? היא באמת לא מתנהגת ככה בדר''כ. לא מתאים לה כל כך. זה די הפתיע אותי שהכיתה סיפרו שזה קרה.
אנונימית
שואל השאלה:
כן חח גם אני חשבתי על זה.
אנונימית