אני וחברה שלי התווכחנו עם המורה ביום שהיא חילקה את המתכונות, והיא חילקה לכולם את המתכונות ולנו לא. אני והיא הצבענו לה
כמה דקות וקראנו לה ואז היא אמרה לנו להוריד את האצבעות ואין טעם כי היא לא מורה ואנחנו לא תלמידות, וככה גם היא התעלמה מאיתנו כל שאר השיעור. השאלה היא אם מותר לה לא להחזיר לנו את המתכונות בגלל ויכוח ואם מותר לה להתעלם מאיתנו? תודה