9 תשובות
שאלה טובה. אנשים שכחו מה זה מוזיקה
המוזיקה גם חשובה אבל אם יהיה שיר עם מוזיקה מטורפת ומילים ממש גרועות אז למה שאני אשמע את הזבל הזה
שואל השאלה:
^^ באמת שכן ממש חבל

כי המוזיקה יותר חשובה? למרות שאני מכירה מעט שירים עם מילים גרועות ממש וזוועתיות כאלה
אז אין לי דוגמא טובה לתת, אבל יש שירים שהמילים שלהן הן לא הכי מתוחכמות ועמוקות והם שירים ממש טובים. הם די פשוטים יחסית וזה מה שיפה בהם.
אנונימית
^^ את הרגע אמרת על משהו שהוא גם מטורף וגם זבל באותו המשפט
שואל השאלה:
בטח הכוונה נגיד לשירים שהמנגינה היא ממש קליטה וקצבית כזאת, אבל המילים די שטחיות^
למרות שבמקרים כאלה לא צריך להתייחס יותר מדי למילים
אנונימית
^
אוי אפילו לא שמתי לב
^^
התכוונתי לזה שאם המילים של השיר ממש גרועות אז אני לא רוצה לשמוע אותו כי כשאני שומעת שירים אני מקשיבה למילים יורת מלמוזיקה
שואל השאלה:
אבל מה עם המוזיקה אנשים? מה עם המנגינה?
אני מרגישה שזה נהפך למשהו משני
אנונימית
כי חלק מרכזי מהשיר זה המילים שלו
זה אולי החלק העיקרי
בשיר יש כמה מרכיבים - העיקרים זה המנגינה, המלודיה והמילים. כל שיר ירגיש פחות טוב אם הוא גורע באחד הקריטריונים האלו. את אומרת ששירים גרועים עם מילים טובים זה שירים שאנשים אוהבים ולזה יכול להיות כמה סיבות
1. כנראה שלך ספציפית יותר חשוב מנגינה ומלודיה קאצ'ים מאשר מילים טובים, ואגב זה לא משהו רע זה פשוט עובדה
2. או שאת מדברת על שירים שאת ספציפית לא מתחברת למוזיקה ואחרים כן
בסוף זה עניין של בן אדם ספציפי. אני לדוגמה חושב שחשוב ששיר יהיה מעניין מוזיקלית, אבל אם לא יהיה כתיבה טובה אז השיר ירגיש ריק וחסר טעם. אחרי הכל, מוזיקה נועדה בשביל להעביר רגשות אז אם הכתיבה לא עושה את זה, לי זה מרגיש חסר טעם. כמובן שיש שירים שהם בלי כתיבה ושירה בכלל ומסתמכת רק על האינסטרומנטציה, אבל זה משהו שונה בגלל שבדרך כלל בגלל שאין זמר אז האינסטרומנטציה היא הרבה יותר עשירה ומעניינת.
אנונימי