7 תשובות
הגיוני לגמרי
^^היא ממש לא שמנה
תעשה טובה ותשמור את הביקורות שלך לעצמך.

ולשאלתך-
הגיוני כי את אוכלת בסביבות 8 בבוקר ואז עד 12 כבר עובר 4 שעות זה המון זמן
^ נכוןן!!
^אבל בקטע של בקורת בונה כאילו
אנונימי
הגיוני
אם את אוכלת בשמונה אז ברור הגיוני