7 תשובות
כן
תאכל אם אתה רעב מה אתה שואל אותנו
אנונימי
כן למה לא
בתיאבון דארלינג
תאכל מתי שבא לך :)
שואל השאלה:
אני שואל כי זה מרגיש ממש מוקדם בשביל ארוחת צהריים^^^^
אני שואל כי זה מרגיש ממש מוקדם בשביל ארוחת צהריים^^^^
יאפ :)
באותו הנושא: