18 תשובות
מאוד נורמלי, אתה פשוט אוהב מתמטיקה, אין בזה דבר רע.
שואל השאלה:
אני לא יכול בלי 6 שעות יומיומי מתמטיקה, אני פשוט חייב או שפשוט אני מרגיש לא טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
בסופ"ש אני עושה יותר מ6 אגב
אנונימי
ווטאפק אחי
שואל השאלה:
אני כיתה י על ממוצע 100 ואני לומד חומר של יא ולבגרות 581 ממש כבר
אנונימי
אני מאוד רוצה לדעת מאיפה המוטיבציה שלך לעשות את זה כי אני פשוט חייבת.
ולדעתי זה נורמלי אבל לא להגזים. אולי זה נובע מתוך סקרנות, רצון לידע, להיות טוב יותר וזה אחלה אבל אל תעמיס על עצמך ותבין שאתה צריך גם זמן לעצמך ולא כל הזמן ללמוד.
שואל השאלה:
זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם לעשות, ואני אוהב את מה שאני עושה.

זה התחיל בקיץ, פשוט התחלתי לחרוש תחיים בקיץ ומשם זה רק גדל.........
ועכשיו אני חייב לעשות פשוט המון
אנונימי
שואל השאלה:
מה שמוזר שבכיתה ט הייתי תלמיד על ממוצע 70 ובינוני כזה. אבל עבדתי קשה בשביל 5 יחל, ואז התקבלתי ל5 יחל, וחרשתי בקיץ. ומשם פשוט זה גדל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכול בלי זה.
אנונימי
וואו אני באמת רוצה גם לרצות ללמוד מתמטיקה ולא ללמוד בכוח כי אני חייבת
אני פשוט בלי מוטיבציה למתמטיקה בכלל
ובאמת כל הכבוד לך
כן אני גם ט יחל לפחות כרגע
בכיתה ט הייתי במחצית א על ממוצע 70 ואז הכלתי לממוצע 90 במתמטיקה ובאמת עשיתי המון בשביל להתקבל ל 5 יחל.
והצלחתי אבל עכשיו אני ב יא ופשוט רשה לי בטירוף וניסיתי ללמוד אבל אני כבר בלי מוטיבציה כמעט בכלל
שואל השאלה:
אני פשוט לא יכול בלי זה, זה הרגשה שאני לא יכול לתאר, זה כמו להיות מאוהב. אני רציני. אני מאוהב במתמטיקה.
אנונימי
שואל השאלה:
1. זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם שאני עושה.
2. זה הדדי (ממוצע 100).

:))
אנונימי
חלום שלי לאהוב ללמוד מתמטיקה!!
וואו ממוצע 100?
זה פשוט מדהים
שואל השאלה:
כן. גם במבחנים זה מרגיש לי קל מידי, ואני רואה שכולם גם נכשלים, ככה שזה מרגיש לי מוזר. שואלים אותי "מה הסוד שלך" ו"מה השיטה שלך" ואני מחייך :)
אנונימי
שואל השאלה:
הגיע הזמן לתת פרחים! תודה לכל מי שנכח פה ורשם!
אנונימי
^^חחחחחח כןן
אני באמת מנסה לגלות את הסוד של כל אחד שמצליח במתמטיקה