8 תשובות
מסכימה !
אותו דבר גם בסטיפס
זה פשוט אנשים שמכורים לאינטרנט והם בקבוע נמצאים בפורומים ככה שאין להם חיים
הם לא, אתה פשוט snowflake שלוקח הכל קשה.
באמת שכן כתבתי שם שאלה בנוגע למיון בצבא שלא שלחו לי למשהו טכנולוגי שביקשתי בגלל שיש לי פרופיל קרבי 82 ופתאום התחילו לכתוב ברוך הבא לשריון משהו ולהגיד אתה בא לצבא אולי תתחיל לגדל ביצים ולא ללכת למחשבים וכל זה מי הם בכלל?
כי זה פורום לאנשים גדולים יותר והם נמצאים שם יותר לדיוונים, ובדיונים אנשים יותר נוטים להתנשא
גם פה אנחנו מגעילים
מתרוצה
שם טוב האבי הסנופלייקס הכי גדולים הם אנשים שמכורים לפורומים האלו ומתנשאים
בדיוק כמוך
שואל השאלה:
לא פשוט כל תשובה שלהם מלאת התנשאות זנ משהו הזוי
אנונימי