5 תשובות
תקווה שלא ירד גשם
רוב הסיכויים שיתייבש
רוב הסיכויים שיתייבש
אנונימי
לא חושבת
קר בחוץ מדי בשביל שזה יתייבש
קר בחוץ מדי בשביל שזה יתייבש
שואל השאלה:
שיט מה אני עושה? אני חייבת שזה יהיה יבש למחר (המייבש שלי נדפק)
שיט מה אני עושה? אני חייבת שזה יהיה יבש למחר (המייבש שלי נדפק)
לע
קר מידי זה יהיה לח
קר מידי זה יהיה לח
תנסי אולי עם פן
באותו הנושא: