6 תשובות
כן
לרוב, (אני אמין)
זה מעביר זמן
בערך, כן
חצי חצי כזה. תמיד יהיו כאלה שבאמת לא אמינים ומדברים עם עוד מלא בנות.
אבל גם יש כאלה שלא