6 תשובות
כן
לרוב, (אני אמין)
זה מעביר זמן
לא
בערך, כן
חצי חצי כזה. תמיד יהיו כאלה שבאמת לא אמינים ומדברים עם עוד מלא בנות.
אבל גם יש כאלה שלא
אבל גם יש כאלה שלא
באותו הנושא: