8 תשובות
לי אישית מעלה.
בתור מישהי שנמשכת לשני המינים, זה אפילו מעלה
לי אישית לא כזה
לחברה טובה שלי אין אינסטגרם אבל מתחילים איתה והכל טוב
לחברה טובה שלי אין אינסטגרם אבל מתחילים איתה והכל טוב
ממש לא, ככה בנים אחרים לא יתחילו איתה
שואל השאלה:
^ איך מתחילים איתה?
^ איך מתחילים איתה?
אנונימי
האמת שלא, קצת באסה כי אי אפשר לשלוח לה מימז טובים אבל זה לא משהו שיגרום לי לנתק קשר עם מישהי...
אנונימי
בעיקרון כל עוד יש להם סנאפצ'אט אני מאוהבת בהם
אנונימית
מה הבעיה שאין למישהו אינסטגרם? מראה על אינטלגגנציה גבוהה
באותו הנושא: