5 תשובות
אז אל תלחצי
איך היה?
שואל השאלה:
ממש תודה על התעניינות:)
היה דווקא סביר, באמצע המבחן התחלתי לרעוד בלי סיבה וזה נמשך ככה כמה דקות אבל נשמתי הרבה ושתיתי מים וזה הפסיק
מתוך 3 שאלות במבחן הצלחתי בשתיים וחצי (חצי שאלה כזה הלך לי לא כזה טוב)
אנונימית
זה סבבה לגמרי (:
אני שמח לשמוע
אני מבין אותך מאוד.
הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך הוא להירגע. לא לחשוב על זה יותר מדי. אם את יודעת את החומר יהיה בסדר. בהצלחה