5 תשובות
זה שאמא שלך שמה לב ורוצה לקחת אותך לטיפול זה מעולה
זה לא בושה להיעזר בטיפול פסיכולוגי וזה לטובתך האישית בלבד
ממליצה לך
באמת תנצלי אתזה!
אנונימית
הלוואי אליי שאמא שלי תגיד לי מיוזמתה לקחת אותי לטיפול
תאמיני לי הרבה אנשים היו רוצים את ההזדמנות שיש לך עכשיו. גם זאת לא שאלה בכלל, יש לך הזדמנות לשפר את עצמך ולהיות בן אדם יותר טוב, תיקחי אותה!
ללכת לטיפול