11 תשובות
בחיים לא הייתי עושה הפלה.
לא היו מעיפים אותי
לא יודעת, תלוי בעוד המון דברים
לא היו מעיפים אותי מהבית בשום סיטואציה
אם זה היה בגיל 14 הייתי עושה הפלה אבל בגיל 17 לא הייתי עושה ולא היו מעיפים אותי מהבית
אני לא רואה שום סיטואציה שמעיפים אותי מהבית וכן הייתי עושה הפלה אחרת נדפקתי לכל החיים
ברור שהייתי עושה, ולא היו מעיפים אותי.
הייתי עושה הפלה . בגיל כזה , זה לוותר על החיים מראש.
הייתי עושה. אני לא מוכנה לתינוק ובינתיים גם לא רוצה. לא יעיפו אותי מהבית:)
אנונימית
לא
אני לא רוצה להרוג ילד
אנונימית
לא הייו מעיפים אותי מהבית.
וחד משמעית כן, הייתי שמה לב כשהמחזור שלי לי מגיע על ההתחלה כי יש לי מחזור סדיר מגיל 12. לכן בשלב הזה הריון זה לא רצח כי לא קיים עובר עם מודעות זה בגודל של אפונה
לא יודעת להגיד אם הייתי עושה הפלה מצד אחד אני אוהבת ילדים ממש ואני יודעת שתגדל תינוק זה כן משהו שאני יכולה לעשות מבחינה מנטלית מצד שני אני לא יודעת אם יש לי את האמצעים המספקים בשביל לגדל תינוק אז לא יודעת ולא לא נראלי שהיו מעיפים אותי
אומנם אני בן ובטח יגידו שאני לא מבין כמה זה כואב ומציק וכו'
אבל בכו"ז אני חושב שעדיף לא לעשות הפלה אחרי הכול כמו שאין הבדל אם יהרגו ילד בן חצי שנה ל 6 וההתפתחות לא משנה ככה גם בין 40 יום לחצי שנה אין הבדל לדעתי שניהם נקרא להרוג בן אדם