9 תשובות
דבר ראשון: תאמיני בעצמך יותר ותקחי דברים בפרופורציה
דבר שני: תנסי לחייך ולצחוק עם חברות
תגידי לה שאת מעריכה את הדאגה שלה אבל את ממש בסדר ואם היית מרגישה לא יציבה נפשית את מספיק בוגרת לפנות ליועצת או לגורם אחראי שמטפל בנושאים האלה
תנסי לחייך יותר אולי את אדישה בבית ספר ואז זה נראה שאת עצובה או משהו כזה.
תסבירי להורים שלך שאין לך הפרעות אכילה, ואולי גם תעשי שיחה עם המורה לפני המבחן תגידי לה ששכחת ללמוד ואת לא זוכרת את החומר ואת מרגישה שאת תקבלי ציון נמוך (להכין אותה מראש כזה..)
היא נשמעת מורה בעייתית, אולי תגידי לה פעם הבאה שאין לך דיכאון או הפרעות אכילה ושהכל בסדר ותודה על הדאגה משהו כזה כדאי שתרד ממך..
תגידי לה שתעזוב אותך ושאת בסדר גמור ותתרחקי ממנה למשל אם את רואה אותה בהפסקות אז תלכי לכיוון אחר
שואל השאלה:
היא המחנכת שלי והיא גם הושיבה אותי היום הכי קרוב לשולחן שלה היא נועצת בי מבטים ומסתכלת עלי אוכלת
אנונימית
וואי זה באמת מטריד
תנסי לחייך ולצחוק גם אם את לא באמת שמחה רק כדי שהיא תרד ממך כבר יאו איך היא נשמעת קרציהה
שואל השאלה:
היא ממש קרציה סבבה את דואגת אבל אני בסדר שחררי אימלה
אנונימית
כןן מה היא רוצה אולי יש לי רעיון תבאי שוקולד או משהו כזה ובאמצע שיעור תשאלי אותה אם את יכולה לאכול ואז תאוכלי מול הפנים שחה שתירגע