11 תשובות
תלוי בשאלה, אם מעניינת אותי או לא
לא למי יש כוח
לפעמים כן ולפעמים לא
לפעמים
תלוי, אם השאלה מעניינת אותי אקרא עד הסוף ואענה ואם זה נושא שאני לא יכול לענות עליו כנראה שלא אענה...
תלוי על מה השאלה
לפעמים זה גם דאלה ככ ארוכה אבל זה פשוט ממש מעניין ואני אפילו לא שמה לב לאורך כשאני קוראת
לפעמים זה גם דאלה ככ ארוכה אבל זה פשוט ממש מעניין ואני אפילו לא שמה לב לאורך כשאני קוראת
תלוי בשאלה.
תלוי אם זו שאלה שאני יכולה לעזור בה.
תלוי אם יש לי כוח לענות ברצינות.
תלוי בהאם השאלה שאלה עם טעם.
תלוי אם זו שאלה שאני יכולה לעזור בה.
תלוי אם יש לי כוח לענות ברצינות.
תלוי בהאם השאלה שאלה עם טעם.
לפעמים
אני תמיד קוראת אותן אני אוהבת שאלות כאלה, ובסוף אם אני יכולה לעזור לכותב השאלה אני עונה. אם לא אני נועצת
אם זה משהו שמעניין אותי ואני ידע שאוכל לעזור ולא סתם קראתי אז כןן ברור
וגם אם לא ידע שאוכל לעסור אני אקרא
וגם אם לא ידע שאוכל לעסור אני אקרא
אם זה דרמה או פריקה או דילמה אז כן אם זה משהו פוליטי או על דת או על מתמטיקה אז לא