5 תשובות
כי סטנדרט היופי מאז ומעולם היה רזון
^סטנדרט היופי לא תמיד היה ככה
כי אנשים מאוד שטחיים וזה הסטנדרט בשנים האחרונות
ואגם לגבי מה שאמרת
"שמאז ותמיד ככה היה סטנדרט היופי"
לפני כמה מאות שנים מי שהיה רזה נחשב לעני וזה היה סמל מעליב כי אין לו כסף לאכול
כי אידיאל היופי הוא רזון וכתוצאה מכך שהחברה הכתיבה (נגיד בעזרת דוגמניות) אז התרגלו מגיל קטן להימשך לרזות. בעבר אידיאל היופי היה נשים מלאות ואהבו יותר מלאות כי החברה אז הכתיבה את זה והרגילה אנשים. זה הכל עניין של התוכן שהאדם נחשף אליו מגיל קטן. מאז שאני זוכרת את עצמי היללו רזון.
אני מדבר גם על רזון וגם על השמנה-

כי זה פחות יפה
זה פחות בריא
זה פחות הכל