22 תשובות
זה לא רע
לכל אחד הדת שלו למה רע
רע? מי שגוי גוי
שואל השאלה:
בגלל שנולדתי יהודיה אז כל הזמן תוקפים אותי על זה
אנונימית
מי שגוי - זה לא כזה רע אם הוא נוצרי, אבל מי שיהודי - כן, זה זה מומר והוא עובד עבודה זרה בשיתוף.

אם את אתאיסטית - זה כן רע (כפויית טובה לבורא עולם), בגלל זה לא אפכת לך אם מישהו חולק על בורא עולם.

כאילו אם אלוקים "לא אמיתי" (בטח שהוא כן!) - אז מה זה משנה במה כל אחד מאמין?
אנונימי
^^^ ובצדק, כי את בעטת במתנה שנתן לך להיות הקב"ה: להיות ובת שלו וחלק מעם סגולה, עם שקיבל את התורה מאלוקים במקור ולא איזה עם אחר שמכרו לו סיפורים.
אנונימי
ככה גדלנו
שואל השאלה:
אני מאמינה ( יותר נכון מסכימה) עם שקיפות העולם של ישוע אבל אני לא מאמינה עם זה שהוא קם לתחייה ולכן אני נוצריה אתאיסטית
אנונימית
אם מדובר על יהודי,
זה מאוד רע.

הנצרות מבוססת על שנאת יהודים , למה שיהודי ירצה להאמין בדת כזו?
שואל השאלה:
זה לא נכון ישוע בעצמו היה יהודי
אנונימית
שואל השאלה:
הנוצרים לא מאמינים שהוא הנביא הם מאמינים שהוא המשיח שבא לחלק אהבה וסבלנות לעולם הזה וזה אני כן מאמינה פשוט לא בחלק שהוא קם לתחייה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יהודיה כי אני לא מגדירה את עצמי כאחת ולא מאמינה בזה שאלוהים יצר את העולם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאמינה במפץ הגדול ובמדע ובדיוק בגלל זה אני לא מאמינה שישוע קם לתחייה
אנונימית
בסופו של דבר התנצרת ואת לא מאמינה בזה, זה הדבר הכי מפגר ששמעתי. בשתי המקרים את כופרת גם בשביל הנוצרים וגם בשביל היהודים
אנונימי
ואת לא יכולה להבין למה זה רע לבגוד ביהדות?
אנונימי
שואל השאלה:
לא התנצרתי כי אני בת 12 אני מגדירה את עצמי כנוצריה
אנונימית
^^^^ מה שנכון - נכון. ראיתי פה מה כאלה. הם בעד הנצרות בגלל שלא מאמינים באלוקים - אז לא אכפת להם...
אנונימי
^^ הנוצרים לא מחשיבים אותך כנוצרייה כל עוד לא התנצרת...
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי משפחה נוצריה וגם אבא נוצרי אז בשבילם אני כבר נוצריה...
אנונימית
בגלל שהדת היהודית היא גזענית ומאמינה שרק היא צודקת ואחרים טועים
כי זה עבודה זרה
אנונימי
^^ כי יש רק אמת אחת, זאת לא "גזענות", זה לא מבוסס על כזע ביולוגי או משהו כזה.
אנונימי