3 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי מבוסס על מקרה אמיתי
למי שאני יוצאת איתו יש סטיפס וראיתי שהוא דיבר בקיר התגובות עם מישהו די הרבה (הוא בי) והמישהו הוסיף להודעות שלו לבבות תמיד וזה... לגיטימי לקנא או שמוגזם?
אוקיי מבוסס על מקרה אמיתי
למי שאני יוצאת איתו יש סטיפס וראיתי שהוא דיבר בקיר התגובות עם מישהו די הרבה (הוא בי) והמישהו הוסיף להודעות שלו לבבות תמיד וזה... לגיטימי לקנא או שמוגזם?
אנונימית
שואל השאלה:
אז לעשות משהו?
אז לעשות משהו?
אנונימית
לי זה מעלה אבל אני דפוק
אנונימי
באותו הנושא: