5 תשובות
אחלה
שואל השאלה:
מה זה תפרטו
מה זה תפרטו
אנונימית
רכב שונה אז הייתי צריך להתרגל
אבל כיף שאתה יכול לנהוג בלי שבוחנים אותך ואומרים לך לאן לפנות
אבל כיף שאתה יכול לנהוג בלי שבוחנים אותך ואומרים לך לאן לפנות
כיף אבל עוד יותר כיף אחרי המלווה
באותו הנושא: