5 תשובות
אחלה
שואל השאלה:
מה זה תפרטו
אנונימית
רכב שונה אז הייתי צריך להתרגל
אבל כיף שאתה יכול לנהוג בלי שבוחנים אותך ואומרים לך לאן לפנות
כיף אבל עוד יותר כיף אחרי המלווה