2 תשובות
לא, ככ שמחתי שעברתי לרכב שלנו, בשיעורי נהיגה נהגתי על פגו מיניאטורית חצי מתה ועוד על הילוכים, לא היה מקום לכלום.
ברגע שעברתי נהגתי כמו מלכה (כי תכלס הרכב שאני נוהגת עליו זה רכב מנהלים אז הוא ממש נוח)
ברגע שעברתי נהגתי כמו מלכה (כי תכלס הרכב שאני נוהגת עליו זה רכב מנהלים אז הוא ממש נוח)
אנונימית
לא.
פאקינג בשיעורים נסעתי על סקודה אוקטביה 99
היה לי סיוט
ועוד על הילוכים
פאקינג בשיעורים נסעתי על סקודה אוקטביה 99
היה לי סיוט
ועוד על הילוכים
באותו הנושא: